På klädfronten intet nytt!

Efter tio veckors examensarbete börjar jag nu,
sakta men säkert, bli mig själv igen.
Inspirationen rinner till och även om klädköparstoppet bara skulle gälla i september
så har det liksom, på grund av tidsbrist fortsatt hela oktober också.
Det känns ganska skönt och nu pågår projektet hitta nya kombinationer bland det jag redan har.
Blusen är från en secondhand i Santa Barbara och den blå klänningen under
fick jag på en klädbytardag för ett år sen ungefär.





Om ni inte känner igen er i vinklarna och vrårna så beror det på att vi flyttat.
Många nya äventyr i höst!

Kommentarer
Postat av: filippa

haha, mitt klädköpstopp fortsatte också ofrivlligt in i oktober (typ i alla fall). bra kämpat alltså, håller på att läsa ert nu =)

2011-10-27 @ 15:32:43
URL: http://madeinhistory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0