Innuti

Det går framåt här.
Saker ordnar sig.

Jag har fortfarande inga bilder att bjuda på.
Men tipsar om filmen Hämnden.
Se den.

Kanske är detta en klysha:
(men klyshor är inte så farliga börjar jag tro)

Det är bra att bli omskakad
Så att man kan fundera på saker och ting.

Sedan förra veckans omskakning har jag tänkt såhär:
"Jag kan inte skydda mig mot livet.
Jag kan inte ordna några garantier för att
slippa inbrott eller andra svarta svårigheter.
Jag kan inte ordna för mig så att mitt liv
alltid kommer kännas rättvist."

Ibland är det skönt att komma på vad man inte kan.
Så att man liksom vet vad som gäller.

Till sist ett lockbete: Håll ut! Så snart kameran kommer
kommer nya tips och bilder och roligheter.


Things are starting to work out.
(Last weeks burglary
is the reason for why there's
not been so many updates.)

Soon things will get back to normal,
until then watch the danish/swedish movie: Hämnden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0