Lappa och laga!

Det samlas på hög kläder med stora och små hål,
som liksom ligger och väntar och blänger på mig för att jag fortsätter använda dem så att hålen blir större.
Lappa & laga är inte alls det roligaste jag vet,
men ett himla smart förhållningssätt till sina kläder...

Därför inbjuder jag till Lappa & Lagakväll tisdagen den 21 februari.
Jag inbillar mig nämligen att det blir lite roligare att göra detta tillsammans.
Jag tänker mig att kl 18 är en bra tid, men det går såklart bra att komma senare om det passar bättre!
Om du tänkt komma får du gärna säga till innan så jag vet ungefär hur många vi blir.
(och hur mycket fika som kan behövas.)

För inspiration till Lappa och laga så finns Husmorsskolan,
Strumpstoppnings knep 1, Strumpstoppningsknep 2

Väl mött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0