Framtidsdrömmar

För ungefär 9 år sedan, den berömda våren 2001, 
gick jag fortfarande på högstadiet.
Det var gymnasievalets vår. Då sa jag ungefär något såhär:

"Om 10 år sitter jag och äter lunch med Elijah Woood, vad gör du?
Välj Estet-teater".

Nu har 9 år gått och sanningen att säga så är jag inte ett steg närmare detta även om det just då lät lagom kaxigt och bra. Jag kom iallafall in på teaterprogrammet och det var tre himla bra år om jag minns rätt.
Jag drömmer inte lika intensivt om att bli skådespelare nu, eller om att äta lunch med Elijah Wood. Faktum är att det antagligen skulle göra mig skräckslagen. Nu drömmer jag istället om att bli en sjukt bra förskollärare. Kanske åt Elijah Woods eventuella barn?


Kommentarer
Postat av: Anna

kanske åt mina och elijahs barn?

2010-01-26 @ 14:23:17
URL: http://crapandgold.blogg.se/
Postat av: filippa

inte visste jag att du var en sån teater-nörd ;) men det låter grymt roligt med elijah woods kids. undra om han har några?

2010-01-26 @ 17:50:24
URL: http://heyimsopregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0