Jag önskar mig

Såhär en månad innan min födelsedag
passar jag på att önska.

Mitt tjugofjärde levnadsår önskar jag mig:



Ljuva vårkvällar med gofika på bryggorna vid Ribbersborg



Överhuvudtaget en massa utflykter



Gärna till Köpenhamn



En hemmagjord smarrig tårta som blir godare för var dag den står till sig



Att känna mig minst lika snygg som här i augusti 2009 de flesta av dagarna



Att vi får en kolonilott där man kan odla så att det växer så det knakar
Så att man slipper fylla hela köksfönstret med krukor



Och jag kan inte låta bli att i smyg önska mig den här skon från Scorett
(där bilden också är lånad ifrån).



Och om jag skulle få en färg, så skulle det vara denna



Och om jag skulle äga en klocka så vore den i stil med denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0