Att fira

Det finns så mycket nu att fira.
Att jag har påsklov. Att det är vår på riktigt.
Att jag ska till Göteborg i helgen och träffa bästa Anna.



Att jag dessutom ska lyssna på Tompa Wij.
Att det är våffeldag. Att jag snart fyller 24.
Att jag ska hem till Jämtland i påsk.



Att gräslöken tar sig.
Att det finns så himla många bra romaner att läsa.



Så jag svängde förbi Mormors Bageri igår på hemvägen och köpte två chokladbiskvier.
Mums!

Det är ett litet intresse jag har. Att fira lite titt som tätt.


Kommentarer
Postat av: filippa

man ska ju njuta av livet, så du gör helt rätt tycker jag :D jag gillar också att fira! ikväll har jag firat med att skriva en hemtenta som ännu inte är klar... ok, skoja. IMORN ska jag fira att jag slipper den ;D

2010-03-25 @ 22:11:05
URL: http://heyimsopregnant.blogspot.com
Postat av: evelina

bästa intresset!!

2010-03-27 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0