Klänning minus överdel är likamed kjol

Efter ett omgörningsryck i förra veckan är kjolen som tidigare var klänning klar,
känner mig nöjd över att få vara solgul, blusen köpte jag idag på erikshjälpen.
Förutom att själv handla är det allra bästa med att hjälpa till där en gång i månaden
att stå i kassan och se de fynd som alla andra tar med sig hem,
småprata om vackra saker och vara vänlig mot gamla damer.
Det satte guldkant på min dag!






Alla eventuella uteblivna inlägg skyller jag på att min kreativitetsådra jobbar för fullt i skolan
och därför inte räcker till till att fota och se alla tjusiga saker.
Vi jobbar nämligen på en föreställning.
"Om jag kunde - mellan dröm och verklighet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0