Att lägga på hög

Hur det går med handarbetet?
 tack bra. det är bara det att jag slutat slutföra mina porjekt.
Så i lådan ligger ett ofärdigt broderi, en snart-färdig turban,
en färdig toffel och en halvfärdig
och ett par påbörjade fingervantar med flärp.
Skulle hemskt gärna påbörja Emmas urtjusiga  pannband för det är det tjusigaste jag sett!

Varför göra klart när man kan göra det en annan dag?

This is just about me know being able to finish any of my projects.
I just keep starting new ones...


Kommentarer
Postat av: Zophie

Åh, inre syn av dig i en nästan-turban och en och en halv toffel :) Hoppas att du lyckas avsluta dina projekt, jag känner igen mig i det där... det vore kul att se bilder på dina saker när de är färdiga!

2011-02-19 @ 18:18:08
Postat av: Helena svarar:

Bilder kommer när jag fått tummen ur! Fint att du är inne och tittar!

2011-02-22 @ 11:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0