Sökes!



Jag är en tjej på 24 vårar som söker dig.
Du är lagom tjock, och lätt att ha att göra med.
Du tycker om att mysa framför tända ljus i höstmörkret.
Kanske har du erfarenheter av livet kring skelskiftet 1800-tal 1900-tal?
Eller så är du modern och smart. Både svenska och engelska går bra,
är du från danmark är det inte heller något hinder.
Du får inte vara svartsjuk, för ibland har jag flera på gång samtidigt.

Hör av dig snarast!

Vet ni någon som passar?
Jag behöver massor av boktips!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Helena!

Tack för senast!

Här kommer mina tips:

- Flyga drake

- Tusen strålande solar

- Kalla den vad fan du vill

Hoppas att du får fler smarriga tips!

Kram

2010-10-13 @ 14:54:07
Postat av: filippa

haha kul inlägg :D (är ingen bokmal så jag håller tyst gällande tips... :))

2010-10-13 @ 17:27:25
URL: http://filippani.blogspot.com
Postat av: Mirjam i Halmstad

Helena jag gillar verkligen din blogg :-)



Den bästa bok jag läst på sistone är "Grabben i kuvösen brevid" av och om Jonas Helgesson. Finns även en uppföljade "Ett cp-bra liv" kanske inte lika vass men också fantastisk...



Kram

2010-10-13 @ 17:55:50
Postat av: Maria

En rolig och lite knasig bok jag läser just nu är "hundraåringen som klev ut genom fönstret och förvann"

2010-10-13 @ 22:43:43
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Helena svarar:

Tack för era tips,

några har jag redan läst (vilket tyder på att ni har bra koll på vad jag skulle kunna gilla!)

Och hundraåringen som försvann står verkligen högt på listan, står i kö på biblioteket!



Tack! och tack för att ni komenterar!

2010-10-15 @ 12:57:55
URL: http://innutiochutanpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0