Om andra som är bra

Ibland när jag sitter och pluggar villar jag mig ut på internätet.
Då hamnar jag här och där. Det är finessen med google-sökningar tycker jag.

Två fina bloggar:



enough is enough!

och Quietland

Och slutligen inspiration, för trots att jag klarat mig två år
utan pennskrin är det nu dags att ta slag i saken.
En instruktion hittade jag här.


Blir så nöjd av alla begåvade människor!

Här kommer från och med nu lite kort text på engelska.
Inte för att jag fått storhetsvansinne,
men för att en vän efterfrågat.


This is some inspiration I found while not studying,
I really like all those talented people!
(And then the explenation that I'll start doing this short english
translation because there are english readers as well.)
Hope you feel more wellcome now!


Kommentarer
Postat av: kate mckinniss

i feel so welcome!

2010-10-15 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0