Utanpå

Förpackningar som gör att innehållet spelar mindre roll.
Eller: när utsidan faktiskt räknas.







Jag märker att sakers vackerhet förgyller mina dagar.
Som en ljuvlig tekopp eller vitsippor i en vas på bordet.
Av samma skäl är secondhandrundorna oerhörda källor
till inspiration. Oavsett om det blir något köpt eller ej.
Det är klart att det här med vackra förpackningar är ett
försäljningsknep,det fattar jag ju.
Men jag kan inte låta bli att tycka om det knepet en smula...
 Det är dejaljerna som gör det helt enkelt.

Och detaljerna på förpackningarna är nog min personliga favorit just nu,
vilken är din detaljfavorit?


Kommentarer
Postat av: anna

etiketter

2010-05-16 @ 12:42:07
URL: http://crapandgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0