Manchester United!

Det var länge sedan nu.
Som ett manchesterplagg var på min tapet.
Men så hittade jag denna förtjusande klänning
med hängslen och guldknappar och allt.
Jag bestämmde mig för att falla pladask.
Fast någon risk att jag hamnar i manchesterträsket är det nog just inte.

(Manchesterträsket skulle kunna banämnas som där jag befann mig under gymnasiet.
Manchesterbyxor i alla sorters färger. Manchesterjacka. Rubbet.)



Kanske är det ett nostalgiköp?
Smakråd önskas dock kring om den är lagom eller olagom lång...
Om det är svårt att se så går den en liten bit nedanför knäna.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker absolut att du ska falla in i manchesterträsket igen, vilka tider på gymnasiet när allt var randigt och vi satt ihop flera dagar i veckan när vi hade Mbyxorna på oss! :-) Har inte kikat här på sistonde men det sprudlar av dina bilder och små texter, rent ut sagt genom datorn rakt in i mig. Har du sommarlov i sommar? Jag kommer nog till Malmö och hälsar gärna på dig. Klänningen skulle kunna vara lite kortare förresten :-)

2010-06-01 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0